sobota, 15 października 2016

PaletkoweLOVE!



Hey! Dziś postanowiłam przedstawić wam moich absolutnych faworytów pośród paletek cieni do powiek. O ich przewadze świadczy kilka czynników: uniwersalność, ponadczasowość kolorów, cena i najważniejsze -dobra jakoś. To wszystko zamknęła firma Wibo w swoich dwóch paletkach Neutral Eyeshadow Palette i Smoky Edition Go Nude!



Jestem ogromną fanką delikatnych naturalnych makijaży w kolorach ziemi. Uważam że nadają się świetnie na każdą okazję i podkreślają naturalne walory urody. 


Na pierwszy ogień wybieram paletę Smoky Edition Go Nude.
Moim pierwszym wrażeniem po wzięciu tej paletki do ręki było „WOW jakie solidne za taką cenę?”. Nie wiem czy wy też tak macie ale bardzo często wchodząc do drogerii mam tak że masa rzeczy, która na pierwszy rzut oka przykuwa moją uwagę okazuje się tandetą. Tu było inaczej. Wzięłam z półki dość duże i płaskie pudełko zapłaciłam, i walczyłam ze sobą żeby nie rozpakować go od razu. Po otwarciu rzuciło mi się w oczy podobieństwo opakowania do palet Naked od Urban Decay.





Zestaw od Wibo zawiera 12 cieni, pędzelek i lusterko. Jak dla mnie fajny kompletny zestaw. Jestem nowicjuszem makijażu. Do niedawna uważałam że sam tusz wystarczy, dlatego dla mnie ta paletka jest idealna. Pigment cieni jest w większości bardzo mocny jedynie najjaśniejszy z paletki kolor ‘innocent’ moim zdaniem jest zbyt słaby.



Jedyny minus dla mnie to przewaga cieni perłowych/ z drobinką nad matem. Stosunek 8 do 4. Ja wolę MAT!



Neutral Eyeshadow Palette.
Ta paletka to dla mnie absolutny hit i "must have" wszystkich. Totalnie na nic nie mogę narzekać. Dobra może troszkę na kartonowe opakowanie – u mnie strasznie się niszczy.




Wymiary tej paletki, jakość i kolory jakie wchodzą w jej skład uczyniły z niej stałego mieszkańca mojej ‘roboczej’ kosmetyczki. Nie ważne czy jestem gdzieś służbowo czy prywatnie wiem, że dopóki mam ją w torebce nic mnie nie zaskoczy. 






Zestawienie kolorów powoduje że w kilka chwil z delikatnego dziennego makijażu możesz zrobić nocny. Troszkę boli tu brak pędzelka, ale ja ratuję się tym z palety Go Nude. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz